هتل های شهر اراک

 

پرداخت هزینه اقامت و هماهنگی‌های مربوط به تخفیفات و پذیرش در هتل  به عهده شخص شرکت‌کننده می‌باشد

 

جهت رزرو هتل و بهره‌مندی از تخفیفات لطفا به وبسایت هتل مراجعه و یا با پذیرش هتل‌ها، شخصا تماس بگیرید.

 

*هزینه اسکان در خوابگاه دانشجویی و ثبت نام آن در سربرگ ثبت نام، هزینه ها و پرداخت>>>فرم  شرکت در سمینار (صفحه پرداخت هزینه ها)>> قسمت خدمات،  قرار داده شده است. *


برای ورود به صفحه اصلی وب سایت و یا صفحه رزرو هر هتل، بر روی نام هتل مورد نظر کلیک کنید.


 

هتل آفتاب در منطقه نمونه گردشگری کلاله اراک   قرار دارد. 

اتاق های این هتل 3 ستاره علاوه بر راحتی، دارای سیستم گرمایشی سرمایشی، تلویزیون LCD در لابی، یخچال، رستوران، سرویس بهداشتی ایرانی، فکس، غذا و نوشیدنی، تالار پذیرایی، فضای سبز و ... است.

 

40% تخفیف برای شرکت کنندگان این سمینار

40 درصد تخفیف برای شرکت کنندگان این سمینار

هتل آفتاب اراک

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هتل زاگرس در مرکز شهر اراک قرار دارد و با رسیدن به خیابان شهید شیرودی، خیابان شهید قدوسی مسافران می توانند ساختمام هتل را مشاهده کنند.

 

هتل 4 ستاره زاگرس دومین هتل بزرگ شهر اراک، که در بلوار شهید قدوسی واقع شده است. هتل زاگرس با امکانات و خدماتی بین المللی و با کادری مجرب در شهر صنعتی اراک، میزبان شما میهمانان گرامی خواهد. هتل زاگرس در سه طبقه با 1800 مترمربع زیربنا، با 22 باب اتاق مجهز، در سال 1390 بازسازی و مورد بهره برداری قرار گرفته و امکاناتی از قبیل کافی شاپ، نمازخانه، فروشگاه، رم سرویس و اینترنت در اتاق و لابی رو ارائه می دهد.


 

30% تخفیف برای شرکت کنندگان این سمینار


 

 

 

 

 

 

هتل امیرکبیر یکی از هتل‌های شهر اراک است که در مسیر ورودی شهر برای مسافرانی که از سمت تهران به استان مرکزی وارد می شوند قرار دارد و به نوعی علاوه بر هتل بودن خود مجتمع تفریحی و توریستی استان مرکزی محسوب می‌شود.

هتل پنج ستاره امیرکبیر در دامنه ارتفاعات، در فضایی دلنشین و آرام به شکل عرشه کشتی دارای 75 اتاق، سوئیت، رستوران های متعدد با انواع غذاها و نوشیدنی ها در دل مجتمع سیاحتی و تفریحی امیرکبیر واقع شده است. از امکانات ویژه تفریحی، ورزشی این بخش می توان سالن های بیلیارد، اسنوکر، بولینگ، زمین تنیس، پیست دوچرخه سواری، پیست اسکیت و ساختمان استخر رو نام برد. این هتل امکاناتی از قبیل کافی شاپ، اینترنت، نمازخانه، سونا، جکوزی، رستوران، پارک کودکان، فضای سبز، تاکسی سرویس و صندوق امانات رو ارائه می‌دهد.

 

Image result for ‫هتل امیرکبیر‬‎

 

هتل معلم  در خیابان فتح شیاکوه مجتمع فرهنگیان اراک قرار دارد.

تلفن 08632783050